2020 روند محلي SEO

۸۱ بازديد

2020 روند محلي SEO 

روندهايي كه حول محور بهينه سازي موتور جستجو مي چرخد ​​در حال تغيير است. تغييرات دقيقي مانند روند مشابه در سال گذشته ايجاد شده است ، مانند بروزرساني تنوع سايت ، بروزرساني اصلي ، بروزرساني اصلي ، بروزرساني BERT و whatnot.

بهينه سازي موتور جستجو يك استراتژي بازاريابي ديجيتالي است كه مشاغل نمي توانند از آن در دنياي سريع رشد كسب و كار چشم پوشي كنند. حتي مشاغل آفلاين شروع به ساختن مارك خود در اينترنت كرده اند تا بتوانند مشتري هاي بيشتري را شكار كنند. اين تكنيكي است كه شما را به بالاي صفحات نتايج موتور جستجو (SERPs) مي رساند.

فرقي نمي كند صاحب مشاغل باشيد يا يك متخصص سئو ، بايد مطمئن شويد كه خود را با آخرين روند سئو سازگار مي كنيد.

در اينجا در اين مقاله ، ما قصد داريم روند سئو را كه بايد در سال 2020 روي آن ها تمركز كنيد نشان دهيم. بياييد شروع كنيم.

تحكيم SERP ها

صفحات نتيجه موتور جستجو مانند سالهاي گذشته در موتورهاي جستجو نمايان نمي شوند. در صفحات مانند ، سهم آگهي ، قطعه هاي برجسته ، دسته "مردم نيز از شما مي پرسند" ، جعبه هاي پاسخ و غيره تغييرات زيادي ايجاد شده است. ويژگي ديگري نيز وجود دارد كه فيلم ها را مي توانيد در نتايج جستجو نشان دهيد. در زير جعبه مردم نيز بپرسيد.

تحقيقات كلمات كليدي از اهميت بيشتري برخوردار است

اكنون مردم به جاي جستجو ، براي يافتن پاسخ به Google مي روند. استفاده از كلمات كليدي براي رتبه بندي صفحات وب به ميزان بيشتري تغيير كرده است. زيرزمين استراتژي سئو هنوز به روشهاي تحقيق كلمه كليدي بستگي دارد. بدون تحقيق مناسب در مورد كلمات كليدي ، احتمال اين وجود دارد كه شما در صفحه 40 ام SERP قرار بگيريد.

Influencers نقش عالي ايفا مي كنند

هنگامي كه نوبت به يك وب سايت مي رسد ، مدير وب سايت بايد اطمينان حاصل كند كه وي به اندازه كافي ترافيك درگير شدن به وب سايت خود دارد. طبق اعلام شركت خدمات ديجيتال Aplus Digital ، بدون ترافيك ، گوگل هرگز ترجيح نمي دهد يك وب سايت رتبه برتر داشته باشد. از اين رو ، تركيب كردن تأثيرگذاراني كه يك fanbase بزرگ دارند به وب سايت شما كمك مي كنند رتبه بالاتري داشته باشند زيرا طرفداران وي به سايت شما مي آيند و در صورت تمايل مطالب را به اشتراك مي گذارند.

جستجوي صوتي پخش كننده بعدي است

مردم بيشتر و بيشتر تنبلي مي كنند كه به جستجوي صوتي وابسته هستند به طوري كه وقتي به دنبال سرويس يا كالاي خاصي هستند ، نيازي به تايپ روي صفحه كليد ندارند. جستجوهاي مبتني بر صدا پاسخهاي مستقيم به سوالات را نشان مي دهند و مصرف كنندگان مانند اين نوع جستجوها را نشان مي دهند. در نتيجه ، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه تشخيص جستجوي صوتي را در وب سايت خود گنجانيده ايد ، به گونه اي كه براي بازديد كننده هايي كه به دنبال خدمات در وب سايت شما هستند ، راحت تر شود.

Google قطعات ارگانيك را دوست دارد. وب سايت خود را تا آنجا كه مي توانيد طبيعي كنيد و استراتژي هاي SEO را در اختيارتان قرار دهيد تا در اين بازار سريع رشد ديجيتال عقب نمانيد. بدون اينكه خود را با آخرين روند به روز كنيد ، باعث مي شويد كه نتوانيد سود زيادي از وب سايت خود كسب كنيد. بنابراين ، چشمان خود را باز نگه داريد و خود را در هر زمان و آماده اي براي چالش ها آماده كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.