شارژر اتومبيل با USB

۹۴ بازديد

 اين شارژر USB 2 پورت USB با تنها 5.34 دلار هنوز در بازار عرضه مي شود

اين را به درگاه برق خودرو وصل كنيد تا يك پورت USB-C و يك Type-A را خالص كنيد.

هيچ چيز فانتزي نيست ، فقط دو پورت USB براي اتومبيل خود با صرف 5.34 دلار صرف كنيد.

بسته به سن اتومبيل شما ، ممكن است يك درگاه USB داشته باشد ، شايد حتي دو. اما من شرط مي بندم كه پورت هاي نوع A قديمي مدرسه قديمي هستند. در صورت نياز به شارژ كردن چيزي كه به USB-C نياز دارد شارژ مي شود ؟ در واقع ، دستگاه هاي بيشتر و بيشتري در حال افزايش نوع پورت هستند.

در اينجا يك راه حل فوق العاده ارزان وجود دارد: شارژر اتومبيل USB-C AmazonBasics USB با درگاه 18W USB-C و درگاه 12W USB-A با قيمت 5.34 دلار . اين مبلغ در ابتدا با 15 دلار فروخته مي شد ، گرچه قيمت آن به طور پيوسته در ماه ها كاهش يافته است (اكنون به حداقل زمان).

اين شارژر به درگاه برق خودرو شما وصل مي شود (كه قبلاً به آن فندك گفته مي شد) و مي تواند به طور همزمان دو دستگاه را برق دهد. آمازون وعده 80٪ شارژ را فقط در 35 دقيقه مي دهد ، هرچند در مورد چه نوع وسيله اي يا از طريق كدام درگاه ذكر نشده است - بنابراين من مي خواهم آن را با يك دانه بزرگ نمك مصرف كنم.

در مورد آن ، شارژر از حدود 320 خريدار امتياز متوسط ​​4.6 را به دست آورد. در اينجا نمونه ديگري است كه Fakespot و ReviewMeta با هم اختلاف دارند: اولي ادعا مي كند تعداد زيادي از اين بررسي ها جعلي است ، در حالي كه دومي مي گويد 100٪ مشروعيت دارند. با عرض پوزش ، اما من با ReviewMeta در اين مورد هستم به نظر مي رسد مناسب آمازون بسيار بعيد است كه نقدهاي جعلي را انجام دهد ، و مطمئناً اين حجم از آنها نيست.

اين گفته ، چيزي شبيه به اين ، يا كار مي كند يا اين كار را نمي كند. در صورت نياز به درگاه USB در اتومبيل خود ، در اينجا دو با قيمت 5 دلار وجود دارد. خيلي شگفت انگيز است؛ من آداپتورهاي مشابهي را ديده ام كه از 20 تا 30 دلار فروخته مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.